Publicado en Premios, Restaurantes

Un restorán parragués conviértese nel primeru d’Asturies con trés Estrelles Michelin.

/

Tercer estrella Michelin para Casa Marcial de los hermanos Manzano. El restorán parragués conviértese nel primeru d’Asturies, con trés Estrelles Michelin.

La estrella de güei ye la reconocencia al esfuerzu, al talentu y al tesón. Con esta tercera, el máximu d’elles que se concede a un restorán, Casa Marcial yá llogró para siempres la so plaza nel Olimpo de la gastronomía. Y tienlo merecíu.

 

Asturies fixo hestoria gracies a la so cocina na Guía Michelin al llograr el primer restorán coles acobiciaes trés estrelles. Nun ye otru que Casa Marcial, en La Salar (Parres), en manos de la familia Manzano. Nachu y Esther dirixen los fogones, a los que tamién s’incorporó nel últimu añu Chus Sánchez Manzano, fíu de la cocinera, ente que Sandra manzano ocúpase de la sala.

Casa Marcial llevaba tiempu nes quinieles para la tercer estrella y a la fin confirmóse esta tarde en Murcia, onde se celebró la gala de presentación de la popular guía colorada para 2025.

Foi abiertu en 1993 como restorán na casa familiar qu’incluyía un chigre nel que daba comíes la madre de los Manzano. En 1999 (para la guía de 2000) llogró la primer estrella y a los diez años llegaría la segunda, lo que lo convirtió nel primer restorán asturianu en llograr tala reconocencia. La tercera tardó quince años, pero yá ye realidá para allegría de toos.

 

Las recomendaciones de la Guía Michelín para Asturias:

El firmamento gastronómico asturiano brilla más que nunca gracias a las tres estrellas Michelin logradas por Casa Marcial, el restaurante que regenta la familia Manzano en La Salgar (Parres). Pero aparte de los estrellados, que son once en total en Asturias (10 con una estrella), la guía roja ha incluido también 3 Bib Gourmand, distintitvo que destaca la buena relación calidad-precio de los platos, y 24 recomendaciones para comer en Asturias.

Los Bib Gourmand son El Molín de Mingo, en Peruyes (Cangas de Onís), de Dulce Martínez; y dos en Gijón, Farragua, de Ricardo Señorán, y El Recetario, de Álex Sampedro.

Los 24 locales a los que Michelin recomienda acudir si se está por Asturias y se quiere disfrutar a la mesa de forma segura son: Ca Suso, en Oviedo; El Pescador, en Cudillero; El Cenador del Azul, en Mieres; Cabal, en Oviedo; Cova Sacra, en Covadonga (Cangas de Onís); El Centro, en Puerto de Vega (Navia); La Huertona (Ribadesella); Eleonore, en Salinas (Castrillón), Alenda (Villaviciosa); Narbasu, en Cereceda (Piloña); Gloria de Gijón y Oviedo; El Pandora (Avilés); Roble by Jairo Rodríguez (Pola de Lena); Casa Fermín (Oviedo); Casa Chuchu (Turón, Mieres); Güeyu Mar, en la playa de Vega (Ribadesella); Casa Eutimio, en Lastres (Colunga); Cabo Vidio, en Valdredo (Cudillero); El Bálamu, en Llanes; Regueiro, en Tox (Navia); El Asador de Abel-Casa Farpón, en Argüelles (Siero); Yume, en Avilés; y Abarike, en Gijón.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *