Publicado en Música, Sin categoría

Discu del concursu ‘Al son del cantar’

El discu del concursu ‘Al son del cantar’, un recursu nuevu pa la clase de Llingua Asturiana y Gallego-asturiano

Cubierta 'Al son del cantar'

Les maestres y maestros de Llingua Asturiana y Gallego-asturiano disponen d’un recursu nuevu pa trabayar nes aules col alumnáu. Yá ta disponible en plataformas dixitales y va distribuyise de manera física per toles escueles del país el discu coles diez canciones de ‘Al son del cantar’, concursu que ta acabante de celebrar la so gala.

Destináu a escolines y escolinos de cuartu de Primaria a segundu de la ESO, esta iniciativa buscaba estimular el deprendimientu significativu del alumnáu per aciu de la investigación, el descubrimientu y la creatividá nel campu de la música. Nel aula habríen de componer una lletra pa un cantar a partir d’una melodía tradicional o orixinal pa valoración del xuráu encargáu de facer la escoyeta de los diez meyores pa la grabación del discu por parte de bandes o artistes con trayeutoria.

 

Pop Piquiñín, con ‘La madreña de mio güela’ (CRA Ḷḷena); Alfredo González, con ‘¿Quién será?’ (CP San Félix de Candás); Toli Morilla, con ‘Marineru’ (CP Ramón de Campoamor de Xixón); Bacotexo, con ‘El mañá das grandalesas’ (CPEB El Salvador de Grandas de Salime); Gente Terrible, con ‘Nun val la soledá’ (CP Salvador de Vega Berros de Sariegu) ; La Bonturné, con ‘Les fiestes del añu’ (CP Virxe del Fresnu de Grau); Calea, con ‘Cantu a les muyeres’ (IES Cangas del Narcea); Tringuilintainas, con ‘Xantar’ (CP Darío Freán Barreira de Cuaña); Llevólu’l Sumiciu, con ‘Protesta animal’ (CRA Cabu Peñes de Gozón); y Dani Stylo, con ‘¡Ye que me presta tanto!’ (IES Peñamayor de Nava), son los músicos que participaron nesta iniciativa de la Conseyería de Cultura, Política Llingüística y Turismu y la Rede de Normalización Llingüística. En total, collaboraron 15 SNL: Avilés, Candamu, Cangas del Narcea, Carreño, Castrillón, Corvera, Grau, Samartín del Rei Aurelio, Gozón, Ḷḷena, Xixón y les mancomunidaes de la ‘Comarca de la Sidra’, Cabu Peñes, Ozcos-Eo y Parque Histórico del Navia.

Los alumnos y alumnes premiaos tuvieron l’honor de participar na gala celebrada’l vienres nel Valey Centru Cultural de Castrillón, cola presencia de l’alcaldesa Yasmina Triguero y del direutor xeneral de Política Llingüística, Antón García, ente otres autoridaes. Foron dellos centenares de persones les que s’axuntaron en Piedrasblancas pa esta fiesta tan prestosa al rodiu la música asturiana.

Emisión en TPA

El CD va distribuyise a los centros educativos públicos d’Asturies pa servir como recursu de trabayu pal profesoráu y el so conteníu yá ta disponible en llinia al traviés de les plataformes YouTube, Spotify, Apple Music, Deezer y Tidal. La gala, na que participaron gran parte de les bandes que lu grabaron, va emitise en TPA.

Politica llingüística

 

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *