Publicado en Curiosidaes, NATURA

El surf con perros llega a España para animar a faer deporte con mascotes

 

La sablera asturiana d Salinas acoyó esti domingu la celebración del primer Campeonatu Européu de Surf canín, una actividá que yá se practica n’Australia o California (EE.XX.) y que tien como principal oxetivu fomentar la práctica deportiva conxunta ente propietarios y mascotes.

Xuna ventena de perros sumóse a una competición que, según l’organizador del eventu, Manuel Calvo, parte de la premisa de que tien que ser «un xuegu» pal animal y pal so propietariu, ensin forzar en nengún momentu al can por que xuba a la tabla ya intente coyer foles. «Al perru tien-y que gustar l’agua», sorrayó.

D’ésitu atayante» calificó Calvo’l desenvolvimientu de la prueba, qu’atraxo hasta la sablera de Salinas a mamplén de persones, cuidao que cuando la entamaron desconocíen el númberu de participantes que podría #algamar y la ventena de perros surferos, procedentes d’Asturies, pero tamién de Galicia o Madrid, apinó les sos mires.

En constatando «que los perros tienen meyor equilibriu que los sos dueños sobro la tabla al tener cuatro pates», ironizó Calvo, la prueba, desenvuelta con daqué de vientu y bones foles nuna xornada de sol, demostró que los canes esfruten sobro la tabla al igual que los sos propietarios «y que faer cualquier deporte con una mascota ye positivu».

Antes de participar na prueba los perros pasaron un control veterinariu y entraron a l’agua forníos con chalecu salvavides acompañaos de los sos dueños, que s’encarguen d’emburriar les tables y determinar qué foles coyer pa collechar la máxima puntuación d’un xuráu integráu por xueces de la Federación Española de Surf.

Tres los diez minutos de que disponía cada participante, los xueces podíen calificar con hasta diez puntos caúna de les foles coyíes en función de la duración, la técnica, l’enfotu, l’estilu, la dificultá de la fola *surfeada y el grau en que’l perru esfruta de l’actividá.

L’eventu, entamáu por Tiendanimal y Maratondog, buscaba amás sensibilizar sobro la importancia de l’adopción de perros de los abelugos y facilitóse a participantes y asistentes información sobro les víes pa faelo, amás d’una donación a protectores locales de diez euros per cada participante y de 5.000 raciones de comida.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *