Publicado en Curiosidaes

Un estudiu demuestra que los simios tienen una memoria social similar a los humanos.

Un estudiu demuestra que los simios tienen una memoria social similar a los humanos. El trabayu realizáu con chimpancés y bonobos pola Universidá Johns Hopkins, amuesa como estos simios reconocen fotografíes de compañeros de grupu que nun vieron en más de 25 años y respuenden con entá más entusiasmu a les semeyes de los sos amigos, lo que supon la memoria social más duradera enxamás documentada n’animales.

L’estudiu realizose con chimpancés y bonobos nel zoo d’Edimburgo (Escocia), el zoo de Planckendael (Bélxica) y el santuariu de Kumamoto (Xapón). El procesu para ellaborar el trabayu #basar na recueya fotografies de simios que camudaren de zoolóxicu o que morrieren, individuos que los participantes nun vieren dende faía siquier nueve meses y, en dellos casos, hasta 26 años.

Dempués, ufiertábase-yos un zusmiu y, mientres lo bebíen, amosáben-yos dos fotografies, una d’un simiu que conocieren y otra d’un desconocíu. Por aciu un dispositivu de siguimientu ocular non invasivo, midíen escontra ónde miraben los simios y mientres cuánto tiempu.

Les resultancies suxuren que la memoria social de los grandes simios podría durar más de 26 años, la mayor parte de les sos 40 a 60 años de vida media, y podría ser comparable a la de los humanos, qu’empieza a menguar a los 15 años, pero puede persistir hasta 48 años dempués de la separación.

Los investigadores consideren que los humanos y los chimpancés y bonobos compartan esti tipu de memoria, significa que probablemente yá taba presente en dalgún antepasáu evolutivu común, fai ente siete y cinco millones d’años.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *