Publicado en Llibros Adultos

Presentación: «Charlie y la fábrica de chocolate» n’asturianu

La presentación de la traducción al asturianu de Charlie y la Fábrica de chocolate va tener llugar en Xixón el 12 d’avientu de 2021 a les 19h00 nel llocal de Cuatro Gotes, asitiáu en C/ Emilio Tuya, 51, Xixón. Va tar presente’l traductor, Víctor Suárez, al que va acompañar l’editor de Radagast, Nicolás Bardio y el periodista Inaciu Galán.

CHARLIE Y LA FÁBRICA DE CHOCOLATE acaba de salir n’asturianu por namás 15€… Pero eso nun ye too. De tolos llibros de Charlie que tenemos na editorial y nes llibreríes, hai un total de DIEZ que tienen dientro un BILLETE DORÁU. Si lu atopes, vas poder cambialu por un llote de productos de chocolate y una visita a una fábrica de chocolate, la visita namás pa escolinos de 6 a 12 años.
Ente los llibros, 10 lleven un billete doráu col que los rapacinos van poder ganar una visita a una fábrica y un llote de productos de chocolate. Ediciones Radagast y Chocolates La Casa (al que pertenez la marca asturiana ‘La Cibeles’) collaboren na campaña.

Como si del propiu llibru se tratare, quien merque un exemplar de la traducción al asturianu de Charlie y la fábrica de chocolate va poder descubrir ente les páxines ún de los famosos billetes doraos que-y van dar drechu a un llote de productos. Amás, si los ganadores tienen ente 6 y 12 años, van poder dir a visitar la fábrica de chocolate de La Cibeles (que pertenez al grupu Lacasa). La novela tien un preciu de venta al públicu de 15€ y cuenta con ilustraciones de Quentin Blake, ilustrador que trabayó a comuña con Roald Dahl munchos años. Esta novela de Roald Dahl ye la segunda obra del autor británicu qu’asoleya Ediciones Radagast, pos va dos meses salió a la venta El Xenial Don Raposu.

 

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *