Publicado en Día de...

El trabayu domésticu

 

El trabayu domésticu, anque de cutiu invisible y fechu de menos, ye una pilastra esencial na construcción de les nueses vides y el bienestar de les nueses families. Cada xera que realizamos nel nuesu llar, dende llavar la ropa hasta preparar una comida, ye una manifestación d’homes y muyeres que sienta les bases para un llar harmonioso y saludable.


La idea de que’l trabayu domésticu nun ye «trabayu real» ye una percepción anticuada que tenemos de superar. Cuando entendamos que cada esfuerzu, por pequeñu que sía, ye pervalible y merez reconocencia, vamos empezar a camudar la narrativa en redol al trabayu domésticu.

Recordemos que’l llar ye un espaciu nel qu’abelugamos y nutrimos, y cada xera que llevamos a cabu nél contribúi a ese entorno seguru y atopadizu. Al valorar y apreciar el trabayu domésticu como trabayu, honramos les innumberables hores y esfuerzos que s’inverten nel cuidu y caltenimientu de los nuesos llares y el bienestar de quien lo habiten.

Inspirémonos naquelles persones que realicen el trabayu domésticu, por que xuntos promovamos la igualdá y el respetu nes nueses vides cotidianes. Al reconocer y valorar el trabayu domésticu, non solo fomentamos la equidad, sinón que tamién nos dexamos apreciar el propósitu que s’atopa nes xeres más sencielles.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *