Publicado en Pintura

Fantástiques pintures de Juan Lucena

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

El pintor xerezanu Juan Lucena dio a conocer el pasáu 6 de mayu una obra que realizara como reconocencia a los finaos por coronavirus. La so pintura titulada ‘¿Qué vamos faer ensin ellos?‘, tenía como protagonistes a esos güelos que finaron pola mor del Covid-19 y a los nietos de los que nun pudieron despidise.

 Reproducciones a 150 €/unidá

Tres la gran aceptación de la pintura y los múltiples pidimientos para consiguir el cuadru o una reproducción de la obra, Juan Lucena decidió realizar “una serie llindada, numberada y roblada”. Les imaxes van ser impreses en papel 100% algodón d’alta calidá y con un tamañu de 40×50, según esplicó’l pintor.

Lucena quixo, amás, qu’esta obra tan significativa y con tanta repercusión tenga un fin solidariu. Asina, adelantró que los beneficios de les vientes d’estes reproducciones van ser donaos “a la llucha contra’l virus o la investigación sobro la vacuna”. Llueu, va concretar el destín definitivu de los fondos recaldaos.


Los comenenciudos n’adquirir una de les reproducciones van poder faelo por 150 euros la unidá, con portes incluyíos si ye dientro de la península. Les reserves pueden realizase nel corréu electrónicu jalorellana@yahoo.es.

La noticia de que va poder adquirise xuna reproducción de la obra tuvo xuna gran acoyida y, al traviés de la so Facebook, Juan Lucena recibió decenes de felicitaciones pola so decisión de recaldar fondos pa la llucha contra esta pandemia.

Hai que recordar qu’el mesmu pintor se vio sosprendíu pola repercusión que tuviera la so obra, yá que la fixo pública en redes sociales como acostuma a faer con munchos de los sos trabayos. Como anécdota, amás, yá comentó que se trata d’una pintura qu’empezó a realizar a finales de marzu pero lu dexó aparcada. Inclusive, tuvo a puntu de borrales hasta que, tres dellos cambeos, un día “con ganes retomar y concluyó. Un cambéu na so decisión que, como se comprobó, aplaudieron cientos de persones.

  • Fonte: Pinceladas de Asturias

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu