Publicado en Curiosidaes, NATURA

Un percorríu un virtual pola Lluna

Colos datos tomaos cola sonda LRO (Llunar Reconnaissance Orbiter) de la NASA podemos realizar un impresionante percorríu un virtual pola Lluna con una espectacular resolvimientu en 4K revelándose detalles espectaculares. A midida que la visualización muévese alredor de los polos del llau cercanu, del llau alloñáu, del norte y del sur llunar, vamos ver característiques, sitios ya información del terrén llunar con unu resolvimientu ensin precedentes:

Créditos: Goddard Space Flight Center de la NASA / David Ladd. 

 

Otres imaxes y descubrimientos de la sonda LRO:

El nuesu satélite natural tien miles de cráteres pola mor del impactu d’asteroides, cometes y pequenes roques que tán na redolada del sistema solar, hasta agora pensábase que nun había una gran cantidá d’impactos, pero afayóse que sigue siendo bombardeá por pequenos meteoroides de forma continua y esto provoca que’l suelu de la Lluna tea asitiándose y camudando cada vez más.

Esti descubrimientu va tener que ser teníu en cuenta para futuros diseños de base llunares, yá que tendríen de soportar los pequenos impactos de meteoroides. La Lluna nun tien una atmósfera que desintegre los meteoroides colo que toos lleguen a impactar nel suelu.

 

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *