Publicado en Fiestes

Fiesta de los Güevos Pintos en La Pola Siero

Falamos equí d’una de les fiestes más populares de la Selmana Santa n’Asturies. Los Güevos Pintos, que se celebra na localidá asturiana de Pola de Siero, el martes siguiente al Domingu de Pascua, ye una fiesta zaragatera, onde s’esbardia bon humor, sidra y folclore de la tierra. Anque nun esisten documentos escritos que dean certidume del so orixe, trátase d’una de les fiestes más importantes del Principáu, y foi declara d’Interés Turísticu Nacional en 1968.

Esta fiesta celébrase siempres el martes siguiente al Domingu de Pascua. La Pola Siero enllenase de puestos engalanaos para la ocasión nos que pueden contemplase y adquirir Güevos Pintos, con decoraciones y tamaños bien variaos, anque la mayoría inclúin nel so artísticu diseñu motivos alusivos a la cultura tradicional asturiana, según distintes frases y símbolos.

Un momentu bien especial d’esta fiesta ye la Bendición de los Güevos Pintos na plaza del Conceyu, y a partir d’esi intre cuerre la sidra, la bona gastronomía, la gaita y la fiesta, hasta rematar con una verbena que s’enllarga hasta la madrugada.

La tradición de los Güevos Pintos ye d’inciertu orixe y tien dellos sieglos. Concretamente en Siero tresmitióse de forma oral de xeneración en xeneración, y seique ta venceyada que llegaron de Centroeuropa a trabayar nes mines tantu en Siero como en Llangréu, onde s’esquicen los primeros xacimientos de hulla/carbón.

https://animalesviajeros.es/wp-content/uploads/2020/04/2.jpg

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *