Publicado en Premios Princesa d´A., Semeyes

Ñeve en Sotres, una semeya premiada de Miki López

La intrahistoria de la impresionante semeya de Sotres («Pueblu exemplar») premiada a nivel nacional: «Di de frente con esta maravía»
El xefe de fotografía de LA NUEVA ESPAÑA, Miki López, rellata cómo consiguió inmortalizar esti puntu de los Picos d’Europa abrazáu pola nieve en plena nuech.  ? https://tinyurl.com/3ybybufw

Hay fotografías que se quedan marcadas en la memoria. Es el caso de la instantánea de Sotres en plena noche rodeada de nieve, como un pueblo de cuento. La postal es obra de Miki López, jefe de fotografía de LA NUEVA ESPAÑA, y por ella recibió en 2016 el galardón ÑH de la Society for News Design, que premia el diseño en los medios de comunicación. Pero, ¿cómo se consigue una foto así? El

Hai fotografíes que se queden marcaes na memoria. Ye’l casu de la instantánea de Sotres en plena nueche arrodiada de nieve, como un pueblu de cuentu. La postal ye obra de Miki López, xefe de fotografía de LA NUEVA ESPAÑA, y recibió en 2016 el galardón ÑH de la Society for News Design, que premia’l diseñu nos medios de comunicación.   Pero, ¿cómo se consigue una semeya asina? El fotoperiodista esplica, arremente del galardón de Sotres como «Pueblu Exemplar» 2024, la hestoria de cómo llogró captar el momentu.

«Xiru nel camín y ¡zas!, de secute, di de frente con esta maravía», empieza López el so relatu sobro cómo tomó la fotografía premiada. Paez que foi casualidá, pero ye xuna forma de falar porque prindar esti momentos solo tien un secretu: l’esfotu/ perseverancia.

L’equipu de LA NUEVA ESPAÑA, con Miki López al oxetivu, desplazose a esti pueblu de los Picos d’Europa a retratar l’aislamientu pel hibiernu de los puntos más altos d’Asturies. «Llegué pela mañana y xuní a una*raquetada de nieve pa faer unes semeyes y, cuando volvía al pueblu, di cuenta na qu’había xuna zona onde podía faer un encuadre compuestu con unos árboles, la nieve y el pueblu al fondu. Pensé ‘esto de nueche tien que tar guapu'», recuerda’l fotógrafu. Acabante cenar, en llugar de chase, salió de nuevu a la cai, cámara en mano. «Nevaba bien de. Coyí’l mesmu camín del monte pol que pasara pela mañana y, al llegar al mesmu puntu onde yo imaxinara la semeya, atopé con esta maravía», comenta.

 

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *