- Fonte: Erik Simonsen / Cadena Ser / Imaxe
La Tierra va cuntar con una nueva miniluna mientres los dos próximos meses, que nun volveremos ver hasta l’añu 2055. L’asteroide, del tamañu d’un autobús, va acompañanos mientres los próximos 56 díes. La Tierra va adoptar temporalmente una mini lluna. El 29 de setiembre l’asteroide 2024 PT5, de 10 metros de diámetru, va ser prindáu pola gravedá de la Tierra. Tres 56 díes l’asteroide va volver a orbitar alredor del Sol.@tony873004
A día de güei envalórase qu’hai más de 8.000 satélites artificiales orbitando alredor de la Tierra. Desque la Unión Soviética llanzara’l Sputnik-1 al espaciu nel añu 1957, les distintes axencies espaciales fueron llanzando tou tipu de sondes al espaciu coles mires d’analizar tolo que pasa nel nuesu planeta en tiempu real o para suministrar una conexón a Internet estable hasta nos rincones más recónditos del planeta. A pesar de que munchos d’ellos quedaron inutilizaos col pasu del tiempu, estos siguen orbitando el nuesu planeta como un cuerpu celeste más. Sicasí, l’únicu satélite natural de la Tierra sigue siendo La Lluna.
El choque d’enormes meteoritos pudo aniciar los continentes de la Tierra. L’atanante estudiu qu’amuesa qué pasó na Tierra nos
postreros 1.800 millones d’años: «Ye una reblagada adelantre»
Y asina va siguir siendo hasta’l próximu 29 de setiembre, tal que dio a conocer la NASA al traviés d’un comunicáu, cuando vamos recibir la visita d’un asteroide bien especial que se va convertir nuna especie de miniluna para nós mientres los dos próximos meses. Falamos sobre 2024 PT5, xuna roca procedente de la petrina d’asteroides d’Arjuna que va camín de ser prindáu pola gravedá de la Tierra nos próximos díes. Falamos sobre un asteroide d’unos diez metros de diámetru, similar a un autobús, que va pasar a ser el nuesu segundu satélite natural mientres los próximos meses.
Asina ye 2024 PT5
L’oxetu en cuestión foi afayáu’l pasáu 7 d’agostu, cuando xuno de los cuatro telescopios del Sistema d’Última Alerta d’Impactu Terrestre d’Asteroides del observatoriu Atles dio con un asteroide que foi bautizáu como 2024 PT5. Mientres esta primer investigación, los especialistes afayaron que l’asteroide taba averándose a la Tierra a una velocidá de 3.600 km/h y que llegaría a la nuesa órbita a finales de setiembre. N’analizando en tientes l’asteroide, los astrónomos Carlos de la Fonte Marcos y Raúl de la Fonte Marcos, de la Universidá Complutense de Madrid, daben a conocer que 2024 PT5 va empezar la so órbita alredor de la Tierra a partir del próximu 29 de setiembre.
