Publicado en TIEMPU

L’Aemet alza a colorada l’alerta por nevaes n’Asturies

Delegación del Gobiernu activa la fase d’alerta del Plan de vialidá ivernizu en Payares y el Güerna, dende les 22:00 hores. Supon l’esplegue y movilización de les máquines quitanieves y esparcidoras de fundentes por que puedan ser utilizaes cuando sía necesariu.

La midida llévase a cabu énte l’avisu de l’Axencia Estatal de Meteoroloxía que pasó a ser coloráu a partir de la medianueche con un descensu de la cota de nieve hasta los 800 metros. L’Aemet alza a colorada l’alerta por nevaes n’Asturies y caltien l’avisu naranxa por fuerte aguaxe na mariña.

  • Nel casu de los dos carreteres afectaes pola fase d’alerta, nel centru de vialidá ivernizu del puertu de Payares hai disponibles seis camiones quitanieves con GPS, una turbofresadora dinámica quitanieves, una pala cargadora, 1.500 tonelaes de fundentes y 10.000 llitros de salmoria.
  • Al respective de l’AP-66, Aucalsa dispon pa les aguaes asturiano y lleonés de l’autopista de 14 camiones con cuchiella y esparcidor de fundentes, una máquina quitanieves dinámica, trés pales cargadores de fundentes, 5.635 tonelaes de fundentes y 300.000 llitros de salmoria.

 

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *