Dempués del atapecer, l’alliniación va empezar a llucise nel horizonte del suroeste. Encamiéntase escoyer un llugar alloñáu de la lluz artificial y apagar les lluces de los patios y balcones por que nun #estorbar la visibilidá, una y bones la lluz enzanca la visión del cielu nocherniegu.
El significáu de l’alliniación. La creencia sostien que que cuando los planetes allíniense la nuesa enerxía amplifícase, y vuelve a la xente más receptivo. Polo qu’un eventu astronómicu d’esta talla xenera un momentu ideal para manifestar y aprovechar les enerxíes que cada unu de los planetes brinda. De la mesma, espertos n’astroloxía alverten que movimientos d’esti tipu afecten a cada unu de los signos del zodiacu.
Enerxía de cada planeta na alliniación
- Mercuriu: Activa la mente y la comunicación. Mientres esta alliniación puede aguiyar a la conocencia y a la espresión de les nueses idees.
- Venus: Potencia la conexón emocional y los llazos afeutivos. Puede fomentar a les relaciones l’harmonía nos venceyos social y amorosu.
- Marte: Espierta a l’acción y la determinación. Propónnos el momentu ideal para impulsar a algamar metes y tomar decisiones.
- Xúpiter: Trai enerxía espansiva, optimismu y crecedera personal. Ideal para manifestar el deséu de crecedera personal y l’espansión de los horizontes.
- Saturno: Convida a la disciplina y la responsabilidá. L’alliniación puede ser un momentu ideal para desenvolver la paciencia y el maduror.
- Urano: Representa la independencia y los cambeos atayantes. Mientres esta alliniación puede llevar la rebeldía y la busca d’autonomía.
- Neptuno: Símbolu de suaños y espiritualidá. L’alliniación conviertese nun momentu ideal para manifestar les metes y xenerar sensibilidá nes nueses relaciones personales.
Enerxía de cada signu na alliniación. Según esta llínea de pensamientu, a los signos Aries, Cáncer, Llibra y Capricornio esti fenómenu va facelos tomar la iniciativa en cambeos importantes tocantes a les sos relaciones personales, familiares y emocionales. Pela so parte, Acuariu, Tauro, Lleo y Escorpio podríen aguantase al cambéu, pero eventualmente van evolucionar. Y a lo último, Géminis, Virgo, Sagitario y Piscis van atopar con esta alliniación la forma d’afaese y sacar provechu de les nueves enerxíes, sobretou nel ambito de la creatividá, de lo profesional y de lo intelectual.
