El cardenal de les centineles: el «papable» asturianu, únicu español n’oficiar una misa nel Vaticanu por Francisco. Na llínea de Francisco y de Benedicto XVI, la homilía d’Ángel Fernández Artime homenaxó a relixoses y relixosos, de que la so supervisión encárgase nel Vaticanu. Fonte: LNE /
Ángel Fernández Artime foi l’únicu cardenal español que presidió una misa, la octava, de les llamaes Novendiales, o novenario, dedicaes a la memora del Papa Francisco, de quien foi estrechu collaborador dende antaño, cuando l’asturianu (Lluanco, Asturies, 1960), foi cimeru de los Salesianos n’Arxentina nos años en que Bergoglio yera arzobispu de Bonos Aires.
En 2023 Francisco fízolu cardenal y nomó-y númberu dos» del dicasterio para los Institutos de Vida Consagrada y Sociedaes de Vida Apostólica, el ministeriu» de la Santa See encargáu de les relixoses y relixosos de too el mundu católicu.
Dende los monesterios de vida de clausura, hasta les congregaciones y asociaciones de vida pastoral (para la educación, la salú, los inmigrantes, los escluyíos… y, poques gracies, les misiones).
Un total de 133 cardenales van entrar al Cónclave que va empezar el próximu 7 de mayu para escoyer al nuevu Papa, al sucesor de Francisco. El más mayor de toos ellos ye’l cardenal arzobispu eméritu de Madrid, el cántabru Carlos Osoro, de 79 años, y el más nuevu, l’australianu Mikola Bychok, de 45 años.

