Fechu con muncho ciñu y esfuerzu, dexámosvos la nuesa versión de “lo Agarrao de Piñera Baxo” y “lo Suelto’l Ayeran”
Queremos agradecer a tola xente que confía en nós y anímanos a siguir alantre con esti proyectu.
En especial, queremos dar les gracies a Jose Fernández Gradín, pola so paciencia y pol gran trabayu que fixo con esti vídeu, y a Angélica Cabal (nuesa caparina) por emprestanos el so pueblu, Manzaneda (Olloniego) como escenariu del vídiu y por dexanos la so casa pa trabayalo día a día 
Nesti programa conocemos el proyectu avilesín @culturias y afondamos nos proyectos venceyaos cola tradición.
- Pa toos vosotros/ es, dende’l nuesu esfuerzu y dedicación…presentámosvos el videoclip La Muñeira de Sotrondio.
Morríamos de ganes de poder compartilu!!! Ta rodáu íntegramente nel conceyu de S.M.R.A , esencia minera!!! Cola collaboración del conceyu de San Martín, producción músical Ángel Domenec ,realización y producción 1527 estudio rural Rural.
Nun podemos escaecer a Jesús Iglesias como informante, y a L’ andecha folclor de Uvieu por ser los guardianes del legáu de la familia Iglesias .
Comparten con toos al traviés del llibru El cancioneru L’ andecha La Muñeira.
Miles de gracies a toos per tantu.