Publicado en Día de...

Día Mundial del Donante de Sangre

Güei, 14 de xunu ye’l Día Mundial del Donante de Sangre. Asturies celébralo con una nueva campaña de concienciación col eslogan ‘Dona sangre, dona esperanza’, cola que busquen fidelizar a los donantes y consiguir que se caltengan y donen dos vegaes al añu.

Asturies celébralu con una nueva campaña de concienciación col eslogan ‘Dona sangre, dona esperanza’, cola que busquen fidelizar a los donantes y algamar que se caltengan y donen dos vegaes al añu.

Cada donante tien una historia, dalgunos como Andrés Suero entamaron namás cumplir los 18 años. A Antonio Sobrino, sicasí, lo que lu impulsó foi una esperiencia personal. Hasta 26.465 persones donaron sangre esti añu n’Asturies.

El centru Comunitariu de Sangre y Texíos d’Asturies busca qu’esi númberu de donantes medre y que se faga un vezu, asegura Maite Díaz, directora xerente del centru.

Cada añu un home pue donar sangre hasta cuatro vegaes y hasta tres vegaes nel casu de les muyeres. Los hospitales asturianos necesiten unes 180 bolses de sangre caldía, que nun s’algamen siempres.

Les donaciones han ser un vezu y evitar colapsar los centros, porque la sangre que donamos nun s’usa tal y como se saca.

Con los 450 ml de sangre qu’hai en cada bolsa puen salvase hasta tres vides. Lléese como una simple estadística, pero agospia a persones como Isidro Iglesias, que gracies a los donantes algamó sobrevivir a un cáncer terminal.

Un intercambéu cola vista puesta nel futuru y na salú de los asturianos, que se materializa nel lema ‘Dona sangre, dona esperanza’.

 

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *