Publicado en Deportes

Semeya oficial d’España na Eurocopa Femenina

La más esperada. Fecha para los amantes de la @sefutbolfem. Y para asitiase ente tantes otres que pasaron a la hestoria.

Cola so meyor sorrisa, les internacionales, el cuerpu técnicu y el staff posaron xuntu al Presidente de la RFEF, Rafael Louzán, n’una instantánea que prindó nun namá click la ilusión, la emoción, les ganes y el suañu de too l’equipu por conquistar l’EURU.

A pocos díes de movese a Suiza, la Selección, qu’ayeri foi recibida por S.M. Reina Doña Letizia, güei volvió ponese delantre de les cámares pa inmortalizar al equipu que puede consiguir sumar el títulu européu al de Campeones del Mundu y de la Nations League.

Mañana, esti equipu va apostar un amistosu frente a Xapón nel postreru partíu en tierres españoles. Dempués, el domingu 29 van poner aldu escontra Suiza pa intentar consiguir lo que toes pensaben mientres sonríen pa la semeya.

Para la seleccionadora toles xugadores son importantes y trabaya para faé-ylo sentir asina tamién a elles «pensando colectivamente»: «Hai que valorar la importancia de tar ente les 23, había otres que podíen y quedáronse fora. Ganase col so esfuerzu. De caúna de les 23 España precisa de les sos cualidaes y que vamos precisar xunas cualidaes o otres. Nun compiten ente elles. Compiten contra sigo mesmes tener el máximu nivel pa cuando España lo precisa, independientemente del rol. Non toes pueden xugar lo mesmo. Pero consiguimos ver la comunicación y la dinámica d’entrenamientu ente elles. Tener esi pensamientu más colectivu fai más senciellu que toes se sientan parte»

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu