Publicado en Sin categoría

La hestoria de la camiseta de Somiedu viralizá por Los xuegos de la fame»


Azucena Álvarez na tienda Casa Seni

 «Tenemosla escosaes y llégame agora’l segundu pidíu». Una semeya del actor Joseph Zada, protagonista de la nueva entrega de la saga, con una prinda adquirida en casa Seni desamarró la llocura en toa España por un diseñu nel que llucen un osu, un esbardu y el nome del conceyu. Azucena Álvarez, dueña de la tienda, esplica que los actores pasaron «bien desapercibíos, como cualquier chaval de la so edá», al so pasu pol establecimientu. La Voz

Una semeya del actor Joseph Zada, protagonista de la que va ser la nueva entrega de la saga «Los xuegos de la fame», titulada «Amanecer na collecha», creó una pequena revolución en Somiedu, llugar de rodaxe de la cinta xuntu con Teberga.

Zada y les tamién intérpretes Mckenna Grace y Iona Bell allegaben apocayá a la tienda Casa Seni, para mercar delles camisetes con un diseñu d’un esbardu, un osu y el nome del conceyu de Somiedu. Una compra que colgaron en redes sociales y xeneró una gran repercusión.

Y ye que la resultancia d’esa compra nel comerciu local, qu’en parte puede vese nel últimu vídeu promocional que la productora del filme publicó, espertó l’interés por esti diseñu, hasta’l puntu qu’a la dueña de Casa Seni, Azucena Álvarez, quíten-y de les manos la prenda.

La visita de los actores al so establecimientu tuvo llugar «fai más o menos como 15 díes». «De primeres nun tenía nin idea de quien yeren, nun los reconocí», remarca. Bastante ye que, los trés mochachos paeciéron-y como otros turistes más». «Hasta que depués la xente empezó a comentar», nun se decató de que yeren trés de los protagonistes de la película. Foi entós cuando cayó na cuenta de que «estos chavales tuvieron equí na tienda mercando».

«Empezren  a ver perhí faciéndose semeyes con xente y depués tamién vimos les imaxes y vídeos nes redes», esplica. Azucena Álvarez indica qu’en nengún momentu los actores actuaron de manera displicente o endiosada, «al contrariu».

Pasaron, inclusive, «bien desapercibíos, como cualquier chaval de la so edá, pero en plan sele y perbién». Na so visita a Casa Seni lleváronse «unas cuantes camisetes». La responsable del negociu almite qu’esti simple xestu, acompañáu de la so publicación en redes sociales, «la verdá que tuvo bastante repercusión, porque a partir d’ende empezáronse a escosar les camisetes».

«Ello ye que tenmosla escosá y llégame agora’l segundu pidíu», matiza. Y ye que, dempués de viralizarse les semeyes de Joseph Zada y el vídeu promocional de la productora, «la xente empezó a mercar amás en cantidaes grandes y a faer encargos de diversos puntos d’España». «D’esta fin de selmana, por casu, que me quedara ensin elles pol xubidón qu’hubo, tengo apuntaes delles direcciones de distintos sitios para mandales», abonda.

Nesti sentíu, son encargos «de xente que vieno mercales y nun les tenía… depués hai persones que tán llamando para encargales, polo que, en cuanto lleguen, va haber que mandales para allá».

 

Los diseños son de «una empresa de Málaga» que se llama Etcétera T-Shirts. Nesta llínea, «el diseñu del osu, que ye l’animal más emblemáticu de pequí, fízose casi esclusivu para esta zona».

Prácticamente puede dicise que la camiseta orixinal col yá viral diseñu del osu solo puede adquirise nesti negociu de Somiedu. «La orixinal sí, porque agora tán saliendo munches camisetes por distintos sitios para mercar online, pero vamos, son copies y males», alvierte Azucena.

Amás de camisetes pirates’, «tán viéndose sudaderes, bodys para ñácaru… bonu, munches coses y la verdá ye que nun tienen nada que ver col diseñu orixinal». Nesti sentíu, la imitación que se ta comercializando pola rede trátase de «una camiseta normal y corriente con una especie de parche y la verdá, nun ye porque la mía sía la orixinal, pero la copia ye un diseñu bastante feu».

Nun-y quepe dulda que’l rodaxe de la nueva entrega de la saga cinematográfica «vien bien a toos, por enforma qu’haya xente que diga que non y tea en contra». La responsable de Casa Seni considera que, «tanto agora como depués, cuando s’estrene la película y más a la llarga tamién, la xente va querer venir conocer el sitiu onde se rodó y bonu, yo creo que ye bonu».

Bastante ye que, mientres el rodaxe notó movimientu pela zona, anque tán rodando en Teberga, pero vuelven rodar otra vegada equí en Somiedu pela parte de Saliencia». «Para la xente que tenemos negocios ye beneficiosu», conclúi.

Y ye qu’apocayá la cuenta oficial de «Los Xuegos de la Fame» n’Instagram publicaba un vídeu que revela nueves imaxes del rodaxe de «Amanecer na Collecha», *precuela de la saga creada por Suzanne Collins, que se filma esti branu en Somiedu y Teberga.

El clip amuesa pimpanes vistas del Parque Natural de Somiedu. Una de les secuencies más llamatives amuesa al actor protagonista, Joseph Zada, saliendo del so camarín, en que la so puerta lluz una placa col nome del so personaxe, «Haymitch», vistiendo la yá célebre camiseta negra estampada con dos osos y la palabra «Somiedu».

El vídeu conclúi con un mensaxe que confirma que la película sigue «en producción» y que’l so estrenu mundial ta previstu para’l 20 de payares de 2026, xenerando entá más espectación entre los siguidores de la saga.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu