L’autor de la Teoría de les Intelixencies Múltiples asegura que para’l 2050 la IA va faer que la educación tenga de centrase en “llectura, escritura, aritmética y un pocu de codificación”. Infobae
- Lleer en papel y escribir a mano xeneren más actividá cerebral y aprendizaxes significativos, según múltiples investigaciones científiques que confirmaron qu’estos métodos aguiyen más rexones del celebru en comparanza cola llectura y escritura dixital. Estugraf
- Esta mayor actividá neuronal favorez una comprensión más fonda de la información, una meyor retención de datos y un procesamientu más activu del conteníu, una y bones la escritura a mano rique que’l celebru priorice, consolide y resuma idees antes d’anotales.
- La escritura manual xenera patrones de conectividad cerebral más complexos que la mecanografía, lo qu’impulsa l’aprendizaxe.
- Coles mesmes, la llectura en papel acomuñar con una meyor comprensión llectora, especialmente en testos informativos y baxu llendes de tiempu.
El psicólogu y especialista en ciencies cognitives, Howard Gardner, quien amás ye profesor de Harvard aseguró que la revolución de la intelixencia artificial na educación ye un fechu que va camudar l’aprendizaxe.
Gardner plantegó que para l’añu 2050, la educación va tener conocencies centrales basaos nes llamaes trés R (pola so denominación n’inglés, Reading, [w] Riting, [a] Rithmetic): “Llectura, escritura, aritmética y un pocu de programación”.
Y aseguró que nun ve posible siguir pensando la escuela tal que la conocemos con un aprendizaxe de 10 y 15 años d’alcuerdu a los períodos pensaos para les distintes etapes de la vida.
Gardner ye reconocíu internacionalmente pola so teoría de les intelixencies múltiples- esto ye la combinación d’ocho tipos d’intelixencia como la lóxicu- matemática, la llingüística, la corporal, la musical; ente otres- que fai de cada persona xuna versión única y que ruempe con un únicu paradigma de lo que ye “ser intelixente” pa dexar centrase na diversidá de talentos.
La investigación de Howard Gardner llogró identificar y definir hasta ocho tipos d’intelixencia distintes. Orientación Andujar











