Los 7 españoles que ganaron el premiu Nobel. La última vegada que s’apurrió un premiu Nobel n’España foi fai 35 años. De José Echegaray a Camilo José Cela, repasamos la biografía de los 7 escritores y científicos españoles que llograron esti prestixosu premiu: la última vegada foi fai 35 años.
- José Echegaray (1904)
- Santiago Ramón y Cajal (1906)/ Medicina
- Jacinto Benavente (1922)
- Juan Ramón Jiménez (1956)
- Severo Ochoa (1959)
- Vicente Aleixandre (1977)
- Camilo José Cela (1989)
Dende 1901, los Premios Nobel sirvieron para reconocer internacionalmente a les mentes más brilloses del nuesu tiempu. Cada añu, un comité d’espertos axúntase para valorar el trabayu d’aquelles figures dedicaes a campos tantu científicos como humanísticos, daqué qu’al empar sirve para determinar qué países tán liderando les investigaciones más prometedores.
Nesti sentíu, hasta la fecha Estaos Xuníos ye’l país con más galardonaos Nobel de tolos tiempos: la so cifra xube a más de 400. Sígue-y el Reinu Uníu, con más de 130. Lo que lleva a preguntar: ¿cuántos tien España?