La conseyera de Cultura, Política Llingüística y Deporte, Vanessa Gutiérrez, participó güei na mesa redonda «De la Asturias rural al mundu: proyectos artísticos y culturales con identidá propia», dientro de la programación de la Selmana Negra.
Xunto a Constantino Menéndez (Las Salguerinas), Nieves González (Porrúa en Bolas) y Pablo Canal (Los Sidros y les Comedies de Valdesoto), reflexonó sobre’l papel de la cultura como motor de desenvolvimientu del mediu rural, la innovación dende la tradición y la divulgación de proyectos nacíos n’Asturies. «Creemos nuna cultura que naz del territoriu, que crea comunidá, xenera oportunidaes y demuestra que dende cualquier rincón d’Asturies pueden impulsase proyectos con identidá propia y proyección internacional».
Maestra de Llingua Asturiana
Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu
View All Posts
Utilizamos cookies para asegurar que damos la mejor experiencia al usuario en nuestra web. Si sigues utilizando este sitio asumiremos que estás de acuerdo.