Publicado en Fauna

La Contorna de la Sidra ufierta visites empuestes a la berrea del venáu

🦌🔭La Contorna de la Sidra ufierta visites empuestes a la berrea del venáu. La llamada d’apareyamientu en dómina de celu conviértese cada añu nun espectáculu de la naturaleza. #Berrea #venáu #venado #ciervo #Peñamayor #Nava #Asturias #TPA_CR

La Contorna de la Sidra ta asitiada nel centru empobine d’Asturies y abarca seis conceyos: Villaviciosa, Colunga, Sariegu, Cabranes, Bimenes y Nava, la que ta considerada como Villa de la Sidra.

Les sos tierres tán regaes de plantíos de mazanes o pomaraes, con distintes variedaes coles que s’ellabora la prestixosa sidra asturiano.

La guapura y diversidá d’esti territoriu coles sos sableres, montes y enllanaes, confier un calter especial a esta contorna y a la sidra que nella se produz.

Amás de ser el trubiecu de la bébora asturiano por excelencia; la sidra, los seis conceyos xuniéronse para impulsar conjuntamente la so ufierta turística nos que vamos poder atopar mar, monte, naturaleza, fauna, gastronomía y muncha hestoria.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu