Publicado en Día de...

Día de Star Wars

El 4 de mayu, fans y simpatizantes celebren el Día de Star Wars, una fecha para homenaxar a los personaxes, la hestoria y la fonderada de la saga creada por George Lucas. Ver canal Youtube. Esti día foi creáu por fanáticos de la saga y darréu espublizáu en redes sociales hasta aportar a conocida y celebrada mundialmente.

L’orixe de la fecha ye bien interesáu. El 4 de mayu de 1979, cuando’l mundu taba extasiado tres l’estrenu de la primer película de La Guerra de les Galaxes, el diariu británicu London
Evening News publicó una nota na que miembros del Partíu Conservador del R. Uníu felicitaben a M. Thatcher pol so puestu como primer ministra del país, incluyendo esta frase
May the Force be with you“, traducíu como “que la fuerza te acompañe“. Esto foi aprovecháu polos fans como impulsu para crear el Star Wars Day.

 

Poques hestories caltienen l’interés del públicu dempués de más de 40 años dende l’estrenu de Star Wars: Episodiu IV – Una nueva esperanza (1977), la primera de la saga. Ello indica la fuerza que tien esta hestoria que se convirtió nun fenómenu de mases y nun mitu cultural a lo llargo de los años. Una hestoria que fala de la llucha ente’l bien y el mal, representáu nos jedis y los sith.

Semeya: Santiago Jiménez Treviño

Tienen llugar maratones cola exhibición de les películes de la saga, fiestes d’amarutes coles caracterizaciones más estrañes, esposiciones y tou tipu d’eventos para rindir homenaxe a una hestoria que yá forma parte del imaxinariu colectivu.

V

er llibru

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu