Publicado en Día de...

Día del Llibru Asturianu

Día del Llibru Asturianu. 41 Selmana de les Lletres Asturianes.

El vienres 2 d’ochobre celébrase’l Día del Llibru Asturianu, aplazáu dende mayu por mor de la Covid-19. Súmense a la celebración les principales llibreríes d’Asturies, qu’esi día fain un 10% de descuentu y obsequien a quien compre llibros o discos n’asturianu cola edición de la obra de María Teresa Villaverde, «Postrer adiós; Prosa, poesía y teatru» (o un nuevu númberu de la revista «Trabatel», pal gallego-asturianu).
Per primer vez, a la publicidá institucional en radios y periódicos animando a celebrar el Día del Llibru Asturianu súmase una campaña na TPA baxo’l lema «Atrévite a lleer» («Atrévete a ller» en gallego-asturianu) na que se va emitir esti anunciu.
El Día del Llibru Asturianu celébrase dende 1989. Aquel añu cumplíase’l 150 aniversariu de la publicación de la «Colección de poesías en dialecto asturiano»(1839), de Xosé Caveda y Nava, al que se-y dedicó la Selmana de les Lletres Asturianes. El gobiernu asturianu planteó a l’Asociación de Llibreríes d’Asturies la posibilidá de celebrar el llibru n’asturianu y l’Asociación pidió que coincidiera col vienres de la Selmana de les Lletres. Más tarde abrióse la celebración tamién al gallego-asturianu.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Un comentario sobre “Día del Llibru Asturianu

Los comentarios están cerrados.