Publicado en Día de...

Día de la Llingua Materna

La escuela infantil «El Nial»🏠👶, celebra’l Día de la Llingua Materna colos materiales que’l Serviciu de Normalización Llingüística edita, dende fai dellos años, col obxetivu de reforzar y averar la llingua asturiana a lo más pequeno del conciyu.
Los materiales son continuación del del añu pasáu que se dedicó al vocabulariu de la cara y esti añu dedícase al truncu . Los materiales son manipulativos y mui prestosos.Dende’l SNL agradecemos la implicación de la dirección y de les educadores del centru El Nial, que siempre son un exemplu na normalización nel ámbitu educativu infantil.

Cada 21 de febrero celebramos el Día Internacional de la Lengua Materna. La idea de celebrar este día fue una iniciativa de Bangladesh. Se  Aprobó en la Conferencia General de la UNESCO de 1999 y se festeja en todo el mundo desde el año 2000.

Desde hace unos años, en la Escuela lo venimos celebrando en colaboración con el Ayuntamiento de Lena a través del Serviciu de Normalización Llingüística, que en esta ocasión nos hizo entrega de una nueva parte del juego “El cuirpu humanu: el truncu”

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *