Publicado en Día de...

Educastur: Día de la Llingua Materna

Por cuenta de la celebración del Día Internacional de la Llingua Materna, dende la Conseyería de Cultura, Política Llingüística y Turismu y en collaboración cola Conseyería d’Educación, anímase a toles comunidaes educatives del Principáu d’Asturies a participar nos díes 22 y 23 de febreru del 2021 na llectura y reflexón del manifiestu que s’acompaña.

El cuidáu y la responsabilidá de caltener una llingua materna como la nuestra ye un llabor de toes y toos y un apueste de futuru.

Nun dexes que se desanicia la to llingua materna:  Deprendi, Fala, Escribi, Tresmiti.

Con esta edición del Día Internacional de la Llingua Materna 2021, que tien por lema Fomentar el multilingüismu pa la inclusión na educación y la sociedá, la UNESCO busca reconocer el papel de les llingües y el multillingüismu nel fomentu de la inclusión, y nel cumplimientu de los Oxetivos de Desenvolvimientu Sostenible, que se centren en nun dexar p’atrás a naide.

El reconocimientu y respetu pola diversidá llingüística y cultural contribuyen a fortalecer la unidá y la cohesión de les sociedaes. Estes son les bases pa una paz más duradera, tanto dientro como ente les sociedaes, que llevaron a la UNESCO a tomar la decisión de celebrar el Día Internacional de la Llingua Materna anualmente.

Manifiestu pola Llingua materna (pdf)

Píldores educatives pa trabayar nel aula:

Presentación con motivo de la efeméride (Genially)
Conseyería de Cultura, Política Llingüística y Turismu
Realizada por: Claudia Gutiérrez Lueje del IES Avelina Cerra (Ribadesella)

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *