Publicado en Gadgets

Dispositivu que dexa a los padres dar de mamar a los sos ñácaros

El dispositivu ye, básicamente, un tanque cola forma de los pechos d’una muyer y que puede afaese nel llombu. Unu de los senos rellenase con lleche o fórmula, ente que l’otru funciona como un biberón qu’espacha adulces la lleche al ñácaru, quien la toma d’un chupón en forma de tetu/biberón.

Nun quepe dulda de que Xapón, esa pequena isla nel Pacíficu, construyó un exemplar paradigma tecnolóxicu. Los xaponeses tienen a tal grau un affaire cola novedá qu’inclusive cunten con un arte que consiste n’inventar soluciones inútiles a problemes cotidianos, llamáu chindōgu. D’esta curiosa práctica surdió orixinalmente el selfie stick, unu de los inventos más vendíos del sieglu XXI.

Sicasí, los xaponeses tamién inventaron soluciones increíbles a grandes problemes. Pero amás, nesti país inventáronse gadgets realmente útiles qu’ensin dulda demuestren la capacidá de los xaponeses para anovar. Unu d’ellos ye’l Father’s Nursing Assistant, un dispositivu que va dexar a los padres –de sexu masculino– dar de mamar a los sos ñácaros. Videu

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *