Publicado en Día de...

Día Mundial de la Salú Oral

El Día Mundial de la Salú Oral (DMSO) celébrase tolos años el día 20 de marzu. Trátase d’una fecha internacional para conmemorar los beneficios d’una boca sana y de promover vezos saludables en salú oral, en tol Mundu. Va empobináu a toos: mozos y menos nuevos. El DMSO celebrase por iniciativa de la Federación Dental Internacional (FDI) y nél participen más de 100 países de los 5 continentes. Videu

¿Por qué’l DMSO ye importante?

Porque’l 90% de la población mundial va carecer, en dalgún momentu de la so vida, dalguna enfermedá bucodental. Muncha d’esta patoloxía puede evitase con sofitos de los gobiernos, de les asociaciones sanitaries y de la sociedá nel so conxuntu, al traviés de programes preventivos y de detección precoz. Nun podemos escaecer que la salú oral ye parte integrante de la salú global de les persones. Amás, el DMSO ufierta a tol colectivu sanitariu, una magnífica plataforma para promover l’amenorgamientu de la patoloxía oral.

¿A quién va dirixíu’l Día Mundial de la Salú Oral?

Tol mundu ta convidáu a participar nesta iniciativa: les asociaciones sanitaries, la industria, los gobiernos, los medios de comunicación, los estudiantes, los docentes, el públicu polo xeneral. Queremos animar a toos para tar seguros de que cada unu de nós, siquier el día 20 de marzu, va sonrir a la vida y va tomase un tiempu para pensar nel so salú oral.

 

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *