Publicado en Día de...

Día Mundial de la Tierra

Dende fai esactamente 50 años que cada 22 d’abril celebra’l Día de la Tierra en gran parte del planeta. La fecha busca xenerar conciencia mundial sobro la relación d’interdependencia ente los seres humanos, seres vivos y medioambiente natural.

El Día de la Tierra, oficialmente dende 2009 Día Internacional de la Madre Tierra, ye un día celebráu en munchos países el 22 d’abril. El so promotor, el senador estadounidense Gaylord Nelson, instauró esti día para crear una conciencia común a los problemes de la sobrepoblación, la producción de contaminación, el caltenimientu de la biodiversidá y otres esmoliciones ambientales para protexer la Tierra. Ye un día para rindir homenaxe al nuesu planeta y reconocer a la Tierra como’l nuesu llar y la nuesa madre, según espresen distintes cultures a lo llargo de la hestoria, demostrando la interdependencia ente los sos munchos ecosistemes y los seres vivos que lu habitamos.

En 2016, l´ONU adoptó formalmente los Alcuerdos de París, una reblagada escontra la protección de la vida tal que la conocemos.

/

Recordemos que non yá ye’l nuesu llar, sinón tamién el de munchos más seres vivos, asina que curiemos de cada pedacito d’esti nuesu PLANETA AZUL

/

 

 

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *