Publicado en Curiosidaes, NATURA

¿Sabes cómo s’alimenta una cría de ballena?

La cría va faer saber a la so madre cuando tien fame emburriándo-y el banduyu/vientre. Esti actu aguiya por que sala el tetu de la so madre (que ta ente plegues nel so banduyu/vientre).


El tetu queda invertíu nes glándules mamaries por que la madre sía más hidrodinámica. Al pasu que’l tetu sale, la cría asitiase pa recibir la lleche. Una y bones les ballenes nun tienen llabios la cría nun ye capaz de mamar y por esto’l tetu dispara la lleche na so boca.

La lleche de ballena tien una espesura paecida a la pasta dental por cuenta del so altu porcentaxe en grasa. Ta grasa non solamente da los nutrientes que precisa la cría sinón que tamién nun dexa que la lleche disuelvase na agua (recordemos que les grases son apolares por cuenta de les cadenes hidrocarbonadas que contienen, lo cual torga la so disolución na agua, que ye polar).

Las ballenas bebé son amamantadas por sus madres, ya sea usando su lengua para trabarse sobre el pezón de la madre o permitiendo que la leche se le inyecte en la boca mientras flotan al lado del pezón.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *