Publicado en Curiosidaes, NATURA

Atopen nes fondures del mar un exemplar de pez-ballena flácidu: solo viéronse 18 en 34 años

L’exemplar de pez-ballena flácido.

Atoparon a más de 2.013 metros de fondura un exemplar de pez-ballena flácido. Nun tienen aletes coxales, la piel nun lo tienen con escames, los sos güeyos son bien pequenu y la so boca ye enorme.


Un grupu de científicos atopóse na Badea de Monterey una sorpresa mientres saleaben a bordu d’un submarín. Según informaron los mesmos investigadores del Institutu d’Investigación del Acuariu de la Badea de Monterey, l’afayu producióse frente a les mariñes de California cuando trabayaben dientro de la nave.

Al paecer y según informó’l mesmu equipu d’investigadores, los científicos atoparon a más de 2 013 metros de fondura un exemplar de cetomimidae o más conocíu como pez-ballena flácido. Info wiki / semeyes.

Esti avistamientu supunxo una revolución na comunidá bióloga yá que ye una de les poques vegaes que se pudo ver a esti exemplar de pez.

Según informaron distintos medios de comunicación internacionales como ‘Daily Star’, tan solo pudiéronse ver 18 vegaes en 34 años esti tipu d’animal nes fondures marines. Al atopase con esti afayu, l’equipu de científicos ya investigadores que s’atopaben a cantu del submarín grabaron el momentu y comparieronlu con tolos sos siguidores nes redes sociales. Twitter: videu /

“Con cada inmersión nes agües fondes, afayamos más misterios y resolvemos otros”, comenta l’equipu nes sos redes sociales.

 

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *