Publicado en Sin categoría

Atopen un pexe con dientes humanos n´EE.UU.

© Foto : Twitter / @ravenscimaven

El raru pexe que pesa más de 4 quilos, tien dos caltriantes y cinco files de molares, perfectos para la so dieta. Anque tantu’l pexe como los sos característicos dientes son reales, nun tienen nada d’humanu.


Llámase pez cabeza d’oveya (Archosargus probatocephalus), tamién conocíu como pez convicto poles rayes escures que percuerren el so cuerpu gris. Esti pexe atópase comúnmente nadando a lo llargo de la mariña atlántica, dende Nueva York hasta Brasil, y dio-y el so nome a Sheepshead Bay, Brooklyn.

La semeya d’esti pexe foi compartida en Facebook esta selmana por Jennette’s Pier, un destín de pesca en Nag’s Head, Carolina del Norte.

Estos especímenes pueden crecer hasta 91 centímetros de llargu y comer una variedá d’orca, amasueles, crustáceos y dalguna qu’otra materia vexetal. Para ello, cunten con delles files de molares para entartallar a les sos preses. Nickole prindó/capturó la imaxe del singular animal en Cape Coral, Florida (Estaos Xuníos) y nun duldó en publicar el so afayu na redes sociales. El vídeu compartíu por @frankie_nickolen el so perfil de TikTok volvióse viral y yá algamó casi 40 millones de reproducciones.

“Nun toi segura a qué especie correspuende esti estrañu pexe, pero esti ye unu de los motivos polos que nun me baño en canales nin en ríos”.

Según los informes, el pexe foi recoyíu por Nathan Martin, un habitual d’esti muelle. Martin afirmó qu’esperaba pescar un pexe cabeza d’oveya cuando s’atopó de frente cola boca llena de dientes» (y ye que los incisivos, los sos dientes fronteros, son los que paecen más humanoides. Toos estos dientes desenvuélvense gradualmente a lo llargo de la vida del pexe, a midida que l’animal va creciendo. Atópase davezu al sur del Xapón, Corea del Sur y Mar de la China Meridional.

También conocíu n’EEXX como pez convicto poles rayes escures que percuerren el so cuerpu gris, que recuerden a los uniformes de los presos, esti animal puede atopase a lo llargo de la mariña atlántica, dende Nueva York hasta Brasil. Inclusive, una badea en Brooklyn foi bautizada nel so honor: Sheepshead Bay.

Los sos dientes débense a qu‘esti pexe, que puede crecer hasta 91 centímetros de llargu, tien una dieta rica n’una variedá d’orca, amasueles, crustáceos y dalguna qu’otra materia vexetal. Al igual que los humanos, tien un conxuntu de mazcadores para travesar les comíes.

Los adultos desenvuelven trés files de molares nel so quexal cimeru y dos files nel so quexal inferior, una y bones esto déxa-yos travesar les conches de la so presa, acordies con la revista Scientific American. Amás, los incisivos (dientes fronteros) del pexe paécense enforma a los de los humanos, yá que inclusive tán recubiertos con esmalte.

L’exemplar atrapáu polos pescadores en Carolina del Norte tien dos nueves files de molares desenvolviéndose na parte posterior del quexal inferior, polo que denota que nun ye un pexe qu’algamó totalmente el so maduror. Nesta especie, tolos dientes desenvuélvense gradualmente a lo llargo de la so vida, a midida que crez y pasa d’una dieta d’animales blandos a un menú de mariscos.
A pesar d’esti dentame inusual, esti pexe nun representa un peligru para los humanos.

 

 

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *