Publicado en Curiosidaes, NATURA

Avistada una ballena azul de grandes dimensiones nes Ríes Baixes

The BDRI

La especie animal más grande del planeta foi fotografiada por científicos gallegos del Bottlenose Dolphin Research Institute (BDRI)
Ballena azul columbrada nes Isles Cíes

El BDRI lleva a cabu un muestreo sistemáticu que dexa un siguimientu de los mamíferos (delfines, ballenes, marsopas y nútries) y aves marines qu’habiten na mariña gallega (agües atlántiques del noroeste d’España), para poder dar respuesta a la gran gama d’interrogantes esistentes sobro los animales estudiaos y l’ambiente nel que viven.

Científicos gallegos del BDRI realizaron el primer avistamientu d’una ballena azul mientres anguaño 2021 y foi nes Ríes Baixes, concretamente a bien pocos metros de les Isles Cíes.

L’animal más grande del planeta y tou un símbolu nel caltenimientu de los nuesos océanos, la ballena azul torna un añu más para alimentase nes riques agües gallegues.

La fotografía foi tomada n’un xornada que s’enmarca nun estudiu dientro del proyectu d’investigación BALAENATUR II qu’el BDRI lleva a cabu en collaboración cola Fundación Biodiversidá del Ministeriu para la Transición Ecolóxica y el Retu demográficu.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *