Publicado en Records Guinness

45+ Records Mundiales Guinness que val la pena mirar

Dende un home con 7 deos en cada mano hasta la mayor cantidá de xeláu nun conu. Equí hai más de 45 semeyes con records guinnes mundiales que val la pena mirar.

Hemos compilado dalgunos de los más estraños récords mundiales Guinness por que prestos los tos güeyos nellos.

Los Guinness World Records siempres nos cautivaron. En dalgún puntu, siempres quixímos que los nuesos nomes tean escritos na hestoria como daquién que llogró una fazaña que nenguna otra persona pudo. A lo último, ye prestosu ser recordáu por daqué destacable. El Guinness World Records ye un llibru de referencia que foi publicáu per primer vegada en 1995. De magar, publicó añalmente un llibru de referencia colos llogros más notables del mundu. Si dalguna vegada tienes una idea estraña que crees que podría acabar nel llibru de récords mundiales, nun la tornes darréu, porque podríes voi tar no cierto. Con tiempu, dedicación y práctica, podríes ponete a ti mesmu nes páxines del G.W.R. Hemos compilado dalgunos de los más estraños récords mundiales Guinness por que prestos los tos güeyos nellos.

#1 La cebolla más grande del mundu

Non, los récords mundiales nun se llinden a fazañes increíbles. Tamién hai récords mundiales para coses cotidianes tales como’l cultivu de cebolla, pero la to cebolla tien que ser bastante grande y pesada para figurar nes páxines del Llibru Guinness de los Récords Mundiales.

Imaxe de cortesía de Dailymail.co.uk

Este ye Peter Glazebrook, un home de Newark que ye conocíu por haber cultiváu la cebolla más pesada del mundu. Pesa la increíble cantidá de 8.1 kilogramos. Verdaderamente, nun ye una cebolla que veríes tolos díes. Preguntamos cuántes comíes podríen cocinase con tou eso.

Ver más na páxina…

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *