Publicado en Día de..., Semana de...

Selmana Europea de la Movilidá, del 16-22 de setiembre

Tamos na Selmana Europea de la Movilidá. Pola to salú, muévite de forma sostenible. #MobilityWeek
«Pola to salú, muévite de forma sostenible».

Movilidá Sostenible, saludable y segura

La tema escoyida pola Comisión Europea para la campaña d’anguaño 2021 ye “Movilidá sostenible, saludable y segura” y’l lema de la campaña ye «Pola to salú, muévite de forma sostenible».

La Comisión Europea quixo poner el focu na salú, tantu física como mental, venceyada coles formes de movese de forma sostenible polos nuesos conceyos. Para tratar esta tema, el Ministeriu celebró una xornada en formatu webinar el día 16 de setiembre y na que, amás, apurriéronse los Premios Selmana Española de la Movilidá Sostenible (Premios SEMS 2020 y 2021).

La Xornada estremar en cuatro bloques:

BLOQUE I: Polítiques sectoriales en materia de movilidá
BLOQUE II: Plan de Recuperación, Transición y Resiliencia
BLOQUE III: La sociedá civil: movilidá ya infancia
BLOQUE IV: Esperiencies esitoses


La Selmana Europea de la Movilidá ye una campaña de concienciación empobinada a sensibilizar a tola sociedá sobro les consecuencies negatives que tien l’usu irracional del coche na ciudá, tantu pa la salú pública como pal mediu ambiente, y los beneficios del usu de maneres de tresporte más sostenibles como’l tresporte públicu, la bicicleta, los viaxes a cuerpu, los sistemes de coche compartíu, etc. Videu

El Conceyu d’Uviéu, al traviés de la Escuela Municipal de Sostenibilidá dependiente de la Conceyalía d’Urbanismos y Mediu Ambiente, súmase un añu más a esti eventu européu con un programa d’actividaes pa tolos públicos, en distintos formatos y localizaciones, compatibilizando’l so desenvolvimientu coles midíes de seguridá sanitaria derivaes de la crisis del COVID19, coles mires de siguir apostando por un modelu de ciudá más habitable y con maneres de desplazamientos más sostenibles. La Selmana Europea de la Movilidá empieza tolos años el 16 de setiembre.

Más información

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *