Publicado en Carnets

El DNI para animales evitará l’abandonu de mascotes n’España

El DNI para animales va llegar en 2022 para evitar l’abandonu de mascotes n’España. La Dirección Xeneral de Derechos de los Animales tien como oxetivu’l DNI Animal para 2022.

La nueva Llei de Protección y Derechos de los Animales recueye delles midíes novedoses de les que yá falemos, como’l cursu obligatoriu para tener perru, la prohibición del sacrificiu d’animales de compañía o’l fin de les compres de mascotes para fomentar l’adopción, ente otres munches obligaciones y prohibiciones que tienes de conocer si yes dueñu d’un animal de compañía. Ente les midíes propuestes tamién s’atopa’l llogru d’un DNI animal.

L’oxetivu de la Dirección Xeneral de Derechos de los Animales pa la creación d’esti DNI pa mascotes, que va ser obligatoriu a partir de 2022, ye tener una base de datos nacional. La ministra de Derechos Sociales y Axenda 2030 esplicó que ye necesariu tener identificaes a toles mascotes para «pa garantizar qu’avanzamos nel camín correctu y nun modelu onde nengún animal sía abandonáu a la so suerte n’España».

Esti DNI animal va ser obligatoriu y necesariu para la identificación d’animales de compañía, perros o gatos, d’esta manera va ser más senciellu castigar y multar al responsable en casu d’abandonu animal. Nesi documentu tendrán de rexistrase distintos datos sobro l’animal, como’l calendariu de vacunes o tratamientos veterinarios a los que se sometió, convirtiéndose nuna ferramienta complementario al microchip. Amás, va cuntar cola coordinación de toles comunidaes autónomes.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *