Publicado en Xuegos

Xuegu d’imitación «Inténtalo de nuevu»

Nel xuegu neurosicológicu «Inténtalo de nuevu», el participante tien de reproducir la posición de les manos o la pose que ve na imaxe, para lo cual precisa realizar dalgún movimientu específicu. Descargar PDF


Reproducir los movimientos dibuxaos nes cartes nun ye una xera trivial. La dificultá nun anicia en que los movimientos rican habilidaes físiques especiales, sinón na so singularidá, a diferencia de los que les persones realicen na vida cotidiana. Inclusive un adultu nun va realizar dalgunos de los movimientos la primer vegada.

Por qué’l xuegu ye útil
Pero una xera difícil y coles mesmes facedera llevanta l’ánimu y da llugar a una busca, y l’actividá de busca, de la mesma, provoca escitación nes estructures fondes del celebru, qu’activen el trabayu de los hemisferios.

Amás, el xuegu contribúi al desenvolvimientu de l’atención, les representaciones espaciales y ameyora la reacción. El conxuntu de movimientos propuestos nel xuegu suel ser utilizáu polos sicólogos en programes de desenvolvimientu sicomotor y corrección neurosicológica de los neños y, a pesar de la so cencellez y diversión, ye una eficaz ferramienta de trabayu.

¿Quién puede entamar el xuegu?
El xuegu puede ser realizáu tantu por profesores como por padres, yá que ye senciellu y comprensible.

¿Cómo xugar? Para neños n’edá preescolar
Puede utilizase con neños n’edá preescolar y primaria. Cada participante roba a palpu una carta. Danse la vuelta simultáneamente a les ordes del líder. Los participantes esaminen curioso la so tarxeta, reproducen y posen los xestos representaos nellos y conxélense. Dempués d’un tiempu específicu (puede usar un reló de sable para esto), el líder verifica la exactitú de la xera.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *