Publicado en Día de...

Día Internacional de la Eliminación de la Violencia contra les muyeres.

Cada 25 de payares la ONU pinta’l mundu de naranxa para celebrar el Día Internacional de la Eliminación de la Violencia contra les muyeres. ‘Pinta’l mundu de naranxa:
¡Pongamos fin a la violencia contra les muyeres YÁ!’.

El naranxa ye’l color qu’utiliza esti organismu «para representar un futuru más brillosu y llibre de violencia contra muyeres y neñes». Enllaz Educación.

 

El BOE, nel so artículu 1.1., define la violencia de xéneru como aquella que, “como manifestación de la discriminación, la situación de desigualdá y les relaciones de poder de los homes sobro les muyeres, exercer sobro éstes per parte de quien sían o fueren les sos cónyuges o de quien tean o tuvieren amestaos a elles por relaciones similares d’afectividá, entá ensin convivencia”, y “entiende tou actu de violencia física y psicolóxica, incluyíes les agresiones a la llibertá sexual, les amenaces, les coacciones o la privación arbitraria de llibertá.”

El CONCEYU D’UVIÉU entama la carrera pedestre “Uviéu Cuerre contigo” el vienres 26 de payares de 2021. La prueba va tener la so salida a les 18:30 los menores, a les 19:15 los adultos que lu faigan corriendo y a les 19:45 la marcha nórdica y persones que la faigan caminando. La salida va ser de la zona de “La Llosa”

La prueba ye de calter POPULAR, NON COMPETITIVA Y GRATIS

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *