Publicado en Música

30 años ensin Freddie Mercury

Nesti vídeu d’apenes dos minutos Freddie Mercury paró’l mundu Nesta grabación
d’un conciertu de Wembley tán resumíos los poderes del líder de Queen


«Nunca vi a un home atrapar el mundu enteru na palma de la so mano d’esa forma». Asina describe Peter Freestone, asistente personal de Freddie Mercury (Tanzania, 1946 – Londres, 1991) tolo qu’asocedió’l 12 de xunetu de 1986 nel estadiu de Wembley, de Londres.

El conciertu pasaría a la hestoria de la música y de la cultura popular: el mundu dexó de xirar mientres trés hores y toa una xeneración acomuñaría para siempres al líder de Queen con esa chaqueta mariella, ese mostacho y esi éxtasis musical casi relixosu.

Tantu, que nin siquier-y fixo falta una cantar de verdá para espertar el fervor de 70.000 creyentes: bastó-y con una improvisación d’apenes 2 minutos. Güei esa aparentemente intrescendente improvisación entiesta tolo que convirtió a Mercury n’una lleenda.

Mientres un minutu y 57 segundos, Mercury consigue parar el mundu de nuevu. Y eso ye lo más barganal que puede tase de la inmortalidá.

El cantante y compositor británicu Freddie Mercury morría tal día como güei fai 30 años, víctima del SIDA, dexando Bohemian Rhapsody como un pieza épica nel mundu de la música, con una estructura inusual qu’incluyía una balada, una sección d’ópera y otra parte de rock’n’roll. Foi escrita por él para l’álbum A Night atthe Opera de 1975, que catapultó a la banda británica de rock Queen, de la que Freddie yera’l vocalista, amás de líder.

Bohemian Rhapsody non yá coronó les llistes de grandes ésitos en Reinu Uníu mientres nueve selmanes sinón que lo foi tres la muerte de *Mercury, un 24 de payares de 1991, con más de dos millones de discos senciellos vendíos.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *