Publicado en Sin categoría

Alexia Putellas, Balón d’Oru 2021

Alexia Putellas (Barcelona, 27 años) convirtióse esti llunes na segunda futbolista española en llograr el Balón d’Oru

Alexia Putellas (Barcelona, 27 años) convirtióse esti llunes na segunda futbolista española en llograr el Balón d’Oru, finxu col que se coronó como la meyor xugadora de 2021 y col que se xune na llista de galardonaos al míticu escentrocampista gallegu, que s’impunxo en 1960. De magar, nin el Mundial llográu pola Colorada en 2010, con Xavi y Iniesta como estandartes, coronara a un futbolista español —esi añu venció Messi—.

La mediocampista del Barcelona xunese a Luis Suárez, que lo llogró en 1960, como los únicos xugadores españoles que llograron el prestixosu galardón.

/

Putellas, tamién centrocampista, como Suárez, llega al visu en ganando’l triplete col Barcelona (Lliga, Copa y Champions), capitana azulgrana y tamién de la selección española. “Toi un pocu emocionada, ye un momentu bien especial, por tener equí a les mios compañeres, coles que tantu viví. Gracies a elles, a toes coles que coincidí na mio carrera. Esto ye un ésitu colectivu, y asina lo siento. Quiero dedica-y esti momentu a daquién que foi bien especial para mi, por quien faigo tou, ellí onde teas, espero que teas bien arguyu. Eso ye por ti, pá”, dixo Putellas, que venció con 186 puntos, acompañada na gala de París por otres cuatro compañeres del Barcelona: Jenni Formosu (que foi segunda con 84), Irene Parés, Lieke Martens y Sandra Paños. Unu cume a la que la ganadora llegó con pasión y talentu dende la so infancia.

 

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *