Asina ye l’Emperador Dumbo, la nueva especie de pulpu recién descubierta

Semeya: Wikimedia Commons

A más de 4 kilómetros debaxo de la superficie, una nueva especie de cefalópodu ganó’l corazón de los biólogos marinos. Asina ye l’Emperador Dumbo.

Minúsculu, d’apenes 20 cms, xelatinosu y de tonos pastel, el pulpu Dumbo ganóse’l corazón de los biólogos marinos pol so encantu natural. Non yá destaca pola morfoloxía redonda del so cuerpu, sinón pol estrañu par d’aletes redondes que-y coronen la cabeza. Apocayá, una nueva especie d’esti cefalópodu apaeció a 4.500 metros per debaxo de la superficie del mar. Asina ye l’Emperador Dumbo.

Emperador Dumbo: un cefalópodu difícil d’atopar

Según otros pulpos, l’Emperador Dumbo tien la capacidá de camudar de color según el so estáu d’ánimu. Sicasí, difier d’otres especies de cefalópodos pol fechu de que los sos ocho brazos tán xuníos, como palmotiaos. Xeneralmente muévense impulsándose coles sos estremidaes, y dirixen les corrientes salaes coles aletes que tienen na cabeza.

Non yá eso: esta nueva especie, descubierta orixinalmente en 2016 por científicos de la Universidá Friedrich Wilhelm, ye capaz de nadar a más fondura que los sos primos. Reparóse a aprosimao 4.500 metros per debaxo de la superficie, lo cual estralimita por enforma’l rangu d’otros pulpos Dumbo.

Amás de que son raros de columbrar, l’Emperador Dumbo figura como’l pulpu «de vida más fonda conocíu pola ciencia», acordies con el biólogu marín Alexander Ziegler. Xeneralmente, son estrayíos ensin vida pola pesca industrial. Sicasí, nesa condición, tán demasiáu estropiaos para poder reparalos con detenimiento.

Con esti nuevu procedimientu, utilizar imaxes de resonancia magnética y tomografíes, diéronse cuenta de que l’espécime nun correspondía a nengún otru reparáu hasta’l momentu. El númberu de ventoses nos sos tentáculos yera enforma cimeru, y cuntaba con branquies y picu distintes a los d’otros pulpos *Dumbo. Namá entós diéronse cuenta de que, frente a sí, teníen una nueva especie.