Publicado en collores, Curiosidaes

Pantone inventa un nuevu color para’l 2022: Very Peri

L’Institutu Pantone desveló’l tonu que va marcar el próximu añu según los sos estudios: Very Peri: en qué s’inspira y cómo combinalo. Ye unu amiestu ente un azul y un lila.

Bautizáu como Very Peri, el color del 2022 muevese ente l’azul, la lila y el rosa, dando llugar a un tonu optimista al empar que templáu inspiráu na naturaleza cambiante.

«Un tonu azul bígaru, dinámicu, con un matiz coloráu violeta vivificante que combina la fidelidá y la constancia del azul cola enerxía y l’emoción del colloráu», describe en nota de prensa l’equipu creativu del Institutu Pantone.
El tonu Pantone busca esquizar nel constante tresformamientu de la naturaleza y de los tiempos que cuerren.

Cortesía del Institutu Pantone.

Pa celebrar l’anunciu y empezar a introducir esti color nel armariu y la mente de la población, l’Institutu Pantone collaboró con Artechouse pa crear una esperiencia dixital inmersiva col color Very Pery como protagonista. L’espaciu asitiáu nuna sala de calderes centenaria en Nueva York, debaxo del Chelsea Market, sirvió como telón de fondu pa la instalación d’arte que materializaba l’anunciu de Pantone.

/

Esti innovador color azuláu ye según Pantone «el más allegre y templáu de tolos azules» ya introduz nél una creativa y novedosu amiestu. Para combinalo la casa propón tonos como’l beige, el verde felechu, o na busca de contraste, el rosa palu, el granate o’l naranxa salmón.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *