Publicado en Día de...

Día de la escritura a mano

El 23 de xineru celebra’l Día de la Escritura a mano, una ocasión perfecta para recordar la so importancia. Tal como demostraron dellos estudios, escribir a mano ye de gran ayuda nos procesos d’aprendizaxe.

La escritura manual non solo ayuda a asimilar y retener meyor la información, sinón que tamién contribúi a ameyorar les habilidaes motores y al desenvolvimientu cognitivu. Amás, ye daqué únicu que nos identifica. Los trazos son bien personales y en cualquier documentu escritu a mano podemos conocer un pocu meyor al so autor. Xuníu a les característiques sensoriales d’esti exerciciu, escribir a mano tien daqué poéticu que nun puede igualar nengún tecláu.

Dende 1977 hai un día dedicáu a la escritura a mano. Foi l’asociación Writing Instrument Manufacturers la qu’escoyó’l 23 de xineru para celebralo. Coincide col aniversariu de la nacencia de John Hancock (1737), firmante de la Declaración d’Independencia de los Estaos Xuníos. La hestoria y la so preciosa caligrafía, convirtieron esta firma en tou un símbolu.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *