Publicado en Arte

Dos murales asturianos, ente los 100 meyores del mundu

/

L’artista urbanu Xolaca, foi l’autor de los dos obres asitiaes nel Principáu. La primera, un gatu, al que los vecinos de Llugones bautizaron como «Uma». Ye un mural, dedicáu a estos animales que pasen poles cais, atopase nel 43 de l’Avenida d’Uviéu de Llugones.

El segundu mural, una de les obres más altes pintaes pol artista urbanu, ye un homenaxe a la raposa». El mural esta asitiáu’l Parque Alfonso X de Pola de Siero.

Dende fai yá dellos años, l’arte urbano consolidóse como una corriente llamativa, visual y crítica qu’avera les meyores propuestes artístiques al públicu polo xeneral, al asitiar les sos obres nes cais y a la vista de cualesquier viandante. Les redes sociales, amás, favorecieron qu’esti tipu d’arte globalícese y llegue a los güeyos d’espectadores de too el mundu. Y a estos güeyos llegaron, tamién, dos propuestes de street art allugaes nel conceyu de Pola de Siero y que fueron nomaes como los meyores del mundu nel 2021.

«Street Art Cities» ye una plataforma global, que la so misión ye promover y documentar l’arte urbano en tol mundu. Mientres l’últimu añu, esta comunidá escoyó los 100 murales más populares alredor del planeta para ellaborar una llista de 100 nomaos na que puede participar quien quiera cola so votación. Nesta llista atopamos 18 propuestes que tán nes cais españoles, y dos d’elles atópense n’Asturies.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *