Publicado en Día de...

Güei ye’l Día de los Magos ya Ilusionistes.

Esti día celébrase n’homenaxe a Don Bosco, sacerdote, escritor, pedagogu y educador italianu del sieglu XIX. La so vinculación coles artes escéniques llevólu a ser el patrón del cine y de los magos ya ilusionistes. Finó’l 31 de xineru de 1888.

Cada 31 de xineru celebra’l Día Internacional del Magu. Ye una fecha emblemática para reivindicar l’oficiu de los artistes, que gracies a el so talentu ufierten a personar tou un universu llenu de maxa y fantasía.

El términu magu provien del antiguu persa (magi) y del llatín (magus). Ye consideráu un astrólogu o adivín que practica trucos de maxa. Inclúi a ilusionistes, prestidigitadores y otros artistes, que tienen el propósitu d’entretener, prestar y sosprender al públicu.

Esti día foi escoyíu para rindir un especial tributu al santu patronu de los magos conocíu col nome de Juan Bosco. Nacíu n’Italia, fíxose bien popular, sobremanera ente los más nuevos pola so capacidá pa envolubralos cola so maxa y mañes nel malabarismu y de esta manera pedrica-yos la palabra de Dios.

 

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *