Publicado en Concursu, Música

Tanxugueiras, adoraes per España y feches de menos pol xuráu

«Nun pasa nada» Y ciertu ye. Hai infinitos motivos para l’arguyu. Tanxugueiras arrasó nel votu popular con 41.620 llamaes y 94.220 SMS, lo que se traduz nel 70,75% del total. Rigoberta Bandini quedó en segunda posición con el 18,08% y Chanel en tercera con el 3,97%
Videu

Subtítulos n’asturianu. Fonte: PlayPresta

«Per primer vegada sentimos sobro y escenariu daqué paecíu a lo que sentimos nos conciertos», dixeron tres l’ensayu que precedió a la gala. Tamién lo sintió’l públicu presente nel L’Illa de Benidorm, que per primer vegada respondió con almiración ya inclusive poniéndose de pies en determinaos momentos del cantar, como esi nel que Olaia Maneiro llanza un sentíu aturuxo dende la plataforma en forma de monte que forma parte de la so escenografía. Un chisgo más, de los munchos que Tanxugueiras van dexando cayer a lo llargo de los trés trupos ya intensos minutos que conformen la so puesta n’escena de Terra.

El xuráu, abucheáu, dexa quintes a les gallegues, que lleguen a la final del sábadu gracies al públicu | Quexes ente espectadores que nun pudieron emitir el so votu por erros”

«La xente d’a pies ye la qu’escucha música»

“Güei puede dicise qu’España ta preparada para un proyectu inclusivu, diversu y que lluche poles llingües cooficiales».

Tamién aprovecharon para señalar que “nós yá somos ganadores” una y bones l’oxetivu d’empoderar a les muyeres y defender les llingües cooficiales taba yá consiguíu cola so participación nel festival de Benidorm. Finalmente, aprofiaron el legáu “de muyeres que nun sabíen nin lleer nin escribir” pero que gracies a elles salvaguardamos la tradición.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *