Publicado en Empreses

Empreses qu’usen l’asturianu pa les so promociones

Como empresta ver empreses asturianes usar la nuesa llingua para los sos proyectos. Norabona a Promotora Cadenas por esta «Ayalga». Un honor collaborar con vós n’escoyer esti perguapu nome.
Ayalga = Tesoro escondíu, afayu na sablera/playa. Ayalga, alhaxa. Cosa de valor escondida dende va tiempu, tesoro escondíu la tierra…

Ayalga Cadenas va llevantase na Cai Les Flores, na zona alta de Prau de la Vega, una de les árees de mayor espansión urbanística de la ciudá d’Uviéu, na redoma del Hospital Central d’Asturies (HUCA). La so redolada ye abiertu, modernu, con amplies aveníes y zones verdes, arrodiáu de tolos servicios necesarios, a tan solo 10 minutos a píe del Centru Comercial Los Praos, con unos accesos privilexaos a les principales redes viaries y perfectamente conectada col centru de la ciudá por tresporte públicu.

L’edificiu cunta con 46 amplies y lluminoses viviendes de 2, 3 y 4 cuartos, toes con terraza, pensaes para los distintos modelos de familia. Ayalga Cadenas va ser un modernu edificiu de 4 plantes más llanta áticu, y va destinar la planta baxa a un parking comuñal para bicicletes, un completu ximnasiu y locales comerciales.

Ayalga Cadenas foi proxectáu para satisfaer toles esixencies de diseñu y confort, emplegándose materiales curioso escoyíos y acabaos de primera calidá. Pero como #cada persona ye única, y porque acaldía pidímos-y más a la nuesa casa, ufiertamos igualmente amplies posibilidaes de personalización.

 

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *