Publicado en Día de..., Teatru

Día Mundial del teatru

“El teatru nun puede sumir porque ye l’únicu arte
onde la humanidá enfrentase a sí mesma.”Arthur Miller

El Día Mundial del Teatru celebra’l 27 de marzu de cada añu y foi creáu por Institutu Internacional del Teatru (ITI) nel añu 1961. El so principal oxetivu, ye dar a conocer lo que representa’l teatru para la cultura a nivel mundial.


Mensaxe Internacional del Día Mundial del Teatru.

La primer vegada que se celebró’l Día Mundial del Teatru, en 1962 foi’l poeta, dramaturgu y cineasta francés Jean Cocteau quien pronunció’l famosu Mensaxe Internacional del Día Mundial del Teatru.

Dempués, otros nomes destacaos siguiéronlu como Arthur Miller, Laurence Olivier, Pablo Neruda, Richard Burton, Antonio Gala, Humberto Orsini, John Malkovich o Darío Fo.

El teatru ye un movimientu cultural que tien trescendencia mundial y que se caracteriza por una puesta n’escena d’un grupu de comediantes y artistes, frente a un auditórium y onde asisten un gran númberu d’espectadores.

Ye una de les artes escéniques más importantes, que conxuga una gran variedá d’elementos y que al xunilos, dan como resultáu un maraviyosu espectáculu, que güei gocia de munchos adeptos. El teatru zarra una verdadera maxa y ye que, el namá fechu de poder tar tan abargana de los actores y ver les sos espresiones en vivu, dexa al espectador ensin palabres.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *