Publicado en Arte

Crochet «submarín»: asina ye l’acuariu de ganchiyu fechu por artesanes

Crochet «submarín»: asina ye l’acuariu de ganchiyu fechu por artesanes de Pola de Siero Un taller qu’imparte esta técnica na capital sierense espón a les puertes del so local esti trabayu, qu’atrai acaldía a decenes de vecinos que se detienen a ver la llamativa y detallista iniciativa. Galería.

Tou, o casi, puede faese con texíos de crochet, cualquier figura o representación qu’unu se proponga. L’universu d’esti tipu d’artesaníes “ye un mundu” y esti tamién puede ser submarín. Dicenlo y demuestrenlo nos talleres que s’imparten en “Les Ayalgues d’Ali”, un establecimientu de la Pola onde profesora y alumnes realizaron con esta popular técnica un coloríu acuariu al que nun-y falta’l más mínimu detalle y que estos díes llama l’atención de los vecinos que pasen pola entrada del comerciu y detiénense a contemplar y a preguntase por tan ellaboráu trabayu.

Una de les persones del grupu qu’allega a los cursos de crochet –palabra francesa de lo que n’España denominamos ganchiyu, anque la primera úsase tantu o más que’l términu castellanu– vio un acuariu similar y llegó cola idea, esplica Alicia Lagranda Vázquez, responsable del local.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *