Publicado en Día de...

Día Mundial del Mediu Ambiente

Respetar el mediu ambiente ye responsabilidá de toos.

Recuerda:
🌍Amenorga (Reduce) 🌍Dixebra (Separa) 🌍Recicla 🌍Reutiliza
➰La meyor borrafa (residuo) ye’l que nun se xenera➰

Son necesarios cambeos fondos nos nuesos estilos de vida y la mentalidá cola qu’encaramos ciertes decisiones para avanzar escontra una vida más: 🍃 Llimpia 🌳, Ecolóxica 🌍, Sostenible. Tenemos una sola Tierra. Xuntos tenemos de caltenela 💪 Fundación Biodiversidá

#UnaSolaTierra

Nel universu hai miles de millones de galaxes, na nuesa galaxa hai miles de millones de planetes, pero namá hai una Tierra..

La Tierra enfréntase a una triple emerxencia planetaria: el clima calecer a un ritmu demasiáu rápido por que les persones y la naturaleza afáiganse; la perda d’hábitat y otres presiones sobro la naturaleza traxeron a qu’aprosimao 1 millón d’especies tean en peligru d’estinción; y la contaminación sigue envelenando’l nuesu aire, tierra y agua.

Salir d’esti atolladeru implica tresformar les nueses economíes y sociedaes pa faeles más inclusives, más xustes y más respetuoses cola naturaleza. Tenemos De pasar d’estropiar el planeta a curalo.

La bona noticia ye que les soluciones y la tecnoloxía esisten y cada vez son más algamadices.

#UnaSolaTierra ye la campaña del Día Mundial del Mediu Ambiente 2022 na que pretende concenciase sobro estes trés crisis, al empar que s’anima y fomenta la celebración, protección y restauración del nuesu planeta al traviés de diverses actividaes.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *